End of Summer Ep 3
S1, E3: Vera decides to go to the site where Billy was allegedly held captive; Vera unexpectedly meets Isak again and they together look for answers to who he actually is; Mattias tries to dismiss the theory that Isak is Billy with the help of a DNA test.