S1, E12: Mr Dorrit leaves Amy behind in Venice as he returns to London with newlyweds Fanny and Sparkler, but the high life is not all he had hoped it would be. Meanwhile, Arthur invests Doyce and Clennam's capital in Merdle's Bank, and Flora investigates the mysterious disappearance of Rigaud.