S1, E2: Li Jiashang, initially eager to make things difficult for Su Yi, slowly grows to respect her after witnessing her skill and poise. Initially planning to partner with Mingxiu for the grand show, he assigns Su Yi to lead, anticipating failure. But Su Yi surprises everyone by finding a creative venue and uncovering Vice President Zhang's embezzlement scheme.