Escape From Alcatraz / Duck Quacks / Mind Control Chips
S1, E11: Jamie and Adam try to break out of the world's most secure prison on the island of Alcatraz. They also investigate the claim that our minds are being controlled by microchips and if a duck's quack really makes an echo.