Family Fiesta
S3, E5: Everyone knows that Mexican food is great for a party. In this episode Pati invites her son’s friends (and their parents) over to her house and makes some of her favorite fiesta dishes - perfect for any outdoor Mexican fiesta! In Mexico, she travels to the town of Quiroga, known as the Carnitas Capital of the World and she’ll show us one of her absolute favorite treats: The real Mexican Gazpacho!