Chapter Six: The Betrayal
S3, E6: After learning that Courtney has been spending time with Cameron, Pat and Barbara go on a mission to see if the Mahkents pose a threat; Sylvester steps in to fill the void left by Courtney; tensions between Yolanda and Cindy reach new heights.