Gone but Not Forgotten
S2, E1: Norman fixates on Miss Watson's death, Dylan becomes involved in White Pine Bay's drug war, Bradley is driven to extremes as she searches for her father's killer, and new romantic interests complicate the relationship between Norman and Emma.