He Kohu Puahiohio I Ka Ho'olele I Ka Lepo I Luna
S10, E17: Harry Langford helps Five-0 investigate a series of murders that follow the plot of a fabled unpublished crime novel from the 1920s; Tani and Junior's friendship takes a meaningful new turn.