A Star Brighter Than the Sun He's Still There Even When I Close My Eyes
S1, E4: Kamishiro admits to Sae that he has feelings for someone, describing his crush as a star that shines brighter than the sun; the words pierce her heart, but she chooses to support him nonetheless.