A Star Brighter Than the Sun
Sae Iwata falls for Koki Kamishiro in primary school, but by the time they enter junior high school, Koki has grown into a popular teen who now feels out of reach. When they end up on the same committee, Sae's feelings begin to stir once more.
Sae Iwata is a slightly tougher-than-average girl; her first love, Koki Kamishiro, was once a delicate and fragile boy, but now, in their third year of junior high, he has grown into a cool and popular young man.