I Ho'olulu, Ho'ohulei 'ia E Ka Makani
S10, E14: Soon after Danny meets the girl of his dreams, they get into a potentially fatal car accident in an area far from help; McGarrett enlists Quinn and Tani to help when Eddie the dog suddenly shows signs of post-traumatic stress disorder.