In Your Blood
S2, E3: Hawaii, 1984: As Lia prepares for her trial, she puts Ata in charge of her wrestling promotion and all the problems that come with it; Rocky begins to feel overshadowed by his partner, Tony Atlas; Dewey goes head-to-head with a new classmate.