Millionaire Matchmaker Larry Birkhead & Melyssa Ford
S8, E1: Patti thinks actress Melyssa Ford is amazing and looks forward to helping her find someone. The father of Anna Nicole Smith's daughter, Larry Birkhead, is nervous to seek help, but hopes he can find love.