Millionaire Matchmaker
Matchmaker Patti Stanger organises clients' romantic lives and prepares them for the dating scene.
Jeff/Julien
Jeff, a "wanna-be" ageing rocker, and Julien mingle with a mix of handpicked women at a Japanese restaurant in the Hollywood Hills.