Lilith Needs A Favor
S10, E13: Lilith pays a visit to Seattle and tells Frasier that she would like another child through artificial insemination. Meanwhile, Niles frets over Daphne, who has joined Roz, Alice and Mrs Moon on a road trip to northern Canada.