Lionel and the Roaring Hiccups / Sockserella / Crazy Mixed-Up Lion / The Cap Club
S1, E3: No one likes the hiccups. / Sockserella meets her fairy Godfather. / Lional wants to be another animal. / Elliot wants to join the cap club.