Look into Their Eyes and You See What They Know
S5, E19: Susan looks back on her first meeting with Edie; Lynette reflects on a memorable night out she shared with Edie; Bree remembers Edie's thoughtfulness toward Orson; Gaby fondly recalls a night of friendly competition with Edie.