Mississippi Mud Bugs
S11, E12: Chef John Besh returns to judge the chef'testants versions of the New Orleans classic, etouffe. Next, the chef'testants are tasked with honoring the local bounty from the gulf by preparing dishes made with two different types of seafood along the shore of the Mississippi River.