The Mindy Project Music Festival
S2, E3: After returning from Haiti, Casey has an identity crisis and thinks his new calling is to work as a disc jockey. When he performs at a music festival, Mindy and her colleagues turn up to watch him play, but the heady surroundings lead to disaster.