Young Rock On The Ropes
S3, E3: Hawaii, 1985: Ata finds herself at odds with her rival at Lia's wrestling promotion; Rocky receives news that turns the family's world upside down; Dewey gets a job so he can buy a Nintendo; in 2033, Dwayne weighs an important diplomatic mission.