Paris
S11, E13: The Pritchett-Dunphy-Tucker clan heads to Paris, so Jay can accept a lifetime achievement award for his work in the closet industry; Claire has a secret rendezvous; Cam finally gets a chance to perform as Fizbo on the streets of Paris.