Hirscher X Practising for Erzberg
S1, E1: Eight-time skiing overall champ Marcel Hirscher swaps his skis for an enduro bike, riding to his next big challenge: the famous Red Bull Erzbergrodeo – the toughest Hard Enduro race in the world.