Hirscher X
Practising for Erzberg
Eight-time skiing overall champ Marcel Hirscher swaps his skis for an enduro bike, riding to his next big challenge: the famous Red Bull Erzbergrodeo – the toughest Hard Enduro race in the world.
New year, same struggles! It's all about fighting against the Iron Giant to reach one checkpoint after another. Ski Legend Marcel Hirscher tackles Red Bull Erzbergrodeo... again!