Quid Pro Quo
S4, E14: Bull is hired by a doctor accused of bribing his way into college, just as Bull's ex-wife is due to give birth. As Bull waits for Izzy to go into labour, he contends with the trial's connection to a high-profile college admissions conspiracy case.