Dr Jason Bull is the founder of a successful trial consulting firm, where his team of experts employ psychology, intuition and high-tech data to understand trial participants and help their clients win.
The Necklace
Dr Jason Bull and his team of experts consult on the case of a wealthy, young man accused of murder and who has some challenging secrets.
The murder of a famous sporting figure brings jury bias against the main suspect who previously accused him of assault.
When a socialite is murdered, her parents ask Bull to prosecute her less affluent fiancé. The team, however, are distracted by a dating conundrum.
A surgeon is sued for malpractice and leaves a bad impression on the jury that Bull tries desperately to reverse.