Reckoning
S1, E7: Raxer betrays the Green Lanterns and returns to the Red Lantern homeworld, where Atrocitus awaits. A double agent, Razer attempts to kill the Red Lantern leader but is found out. The others go behind enemy lines to rescue Razer.