Rise
S6, E2: J holds a family meeting, on the hunt for a new attorney; Pope refuses to sell his vacant lot; Deran embraces his clout; Craig's sobriety is challenged; in 1992, Smurf and Andrew meet with a lawyer; Julia struggles to be heard in the family.