Save Me
S1, E8: With Topher’s (Ken Leung) life hanging in the balance, TC (Eoin Christopher Mackin) is haunted by memories of his brother’s death in Afghanistan. Jordan’s (Jill Flint) treatment of Dwayne’s killer puts her and the hospital on shaky legal ground.