S3, E2: Renowned cookbook author and TV host Ayesha Curry teaches Selena Gomez to prep the ultimate spread for a sports viewing party, with hot honey chicken sandwiches, sweet chilli chickpeas, and prosciutto-wrapped dates stuffed with gorgonzola.