Selena + Chef
Singer Selena Gomez brushes up on her cooking skills with the help of master chefs, learning new recipes, and revealing tips and tricks to deal with disaster in the kitchen.
Selena + Antonia Lofaso
Using her signature feel-good cooking style, executive chef and cookbook author Antonia Lofaso helps Selena whip up her first seafood tostada.
Candice Kumai heats up Selena's kitchen with her Japanese grandmother's special spicy miso ramen recipe, infused with a health-forward, California twist.
Selena teams up with the godfather of the modern food truck movement, Roy Choi, to make some dangerously delicious Korean BBQ breakfast tacos and Hawaiian malasadas.
Selena bows down to two iconic chefs who have been behind many dinners in her life including restaurateurs, authors, and BFFs Jon and Vinny.