Selena + Chef: Home for the Holidays
Selena Gomez invites all-star chefs Eric Adjepong, Alex Guarnaschelli, Michael Symon and Claudette Zepeda to bring their favourite dishes and culinary wisdom to her home kitchen, so they can cook up holiday meals to share with friends and family.
Selena + Alex
Selena Gomez welcomes chef Alex Guarnaschelli to help with a meal for her tree-trimming party; they prepare a feast of fried mozzarella sticks and creamy marinara, Chantilly mashed potatoes, black pepper roast beef and chocolate candy cane bark.