Jamie's One-Pan Wonders
Jamie shares foolproof tray-baked salmon in a bag, super easy tomato fritters that can rattle out in a frying pan, and roasted rolled pork and a risotto that are both cooked in the same casserole pan.
Jamie takes midweek meals up a notch with a flavour-packed but simple gnocchi supper, giant spicy meatballs, and an upside-down fish pie.
Jamie makes a smashed lemongrass chicken, flavour-packed sweet potato chilli with homemade nachos, and a chocolate party tray cake with retro-tinned mandarin and buttercream filling.
Jamie cooks two one-pan recipes that are ideal for busy lives. He makes shakshuka with asparagus, broccoli and harissa and pulled pork that can be batched up, frozen and used in loads of meals later.