Nigellissima
Nigella Lawson shares a simple Italian roast chicken served alongside a sunny saffron orzotto, easy coffee ice cream, and a chocolate olive oil cake.
Nigella Lawson treats her friends to an Italian-inspired supper of pork loin stuffed with Parma ham and oregano, served alongside her lazy person's vignarola, a recipe based on the traditional Roman spring stew of broad beans, peas and artichokes.
Nigella prepares a dark and deviant liquorice pudding, Sardinian sun-dried and toasted couscous, and a butterflied leg of lamb and baby aubergines with oregano and roasted red onion.