Smoothie
S1, E6: It's snack time for Bing but the only banana left is too mushy to eat. Flop suggests making a smoothie with it instead. Disaster strikes when Bing's carrot accidentally gets put into the blender as well and when it gets shredded Bing is upset to discover that his carrot has changed and that he can't have it back.