Carnival Row Some Dark God Wakes
S1, E1: Philo investigates a mysterious assailant with a grudge against the fae; Vignette arrives in the Burgue seeking a fresh start; Imogen meets her new neighbor; in Parliament, the fight over the critch heats up.