Carnival Row
Some Dark God Wakes
Philo investigates a mysterious assailant with a grudge against the fae; Vignette arrives in the Burgue seeking a fresh start; Imogen meets her new neighbor; in Parliament, the fight over the critch heats up.
Philo investigates a mysterious fae's murder; Tourmaline introduces Vignette to a new group of faeries; Imogen tries to have Agreus removed from the neighborhood; Jonah disappears.
Kingdoms of the Moon
Philo, as a Burguish soldier, was once tasked with protecting faerish mimasery; as the Pact bears down on them, Philo meets Vignette and finds love in the most unlikely of places.
Philo investigates his childhood headmaster's murder; Vignette ingratiates herself into the Black Raven; Imogen hatches a plan to help her brother; Breakspear goes on the offensive with Longerbane.
Philo consults a Haruspex in an attempt to find clues about the killer; Vignette grows closer with her newfound family; a new player makes a splash in Parliament; Imogen brings Agreus into her circle.
The pieces of the puzzle begin to come together for Philo; Vignette finds home in a place she never expected; Jonah sneaks off to see someone he shouldn't; Imogen takes a costly risk.