Carnivale
After the Ball Is Over
A practical joke leads Ben to a piece of the puzzle that is his past; Brother Justin and his sister, Iris, try to turn a brothel into a house of worship; Sofie tends to her comatose mother.
Lodz tests Ben's powers; Sofie socialises with a handsome cafe owner; Samson visits an old flame; Brother Justin struggles with an ultimatum.
The carnival arrives in Babylon; Samson treats the troupe to a night on the town; Ben falls down a mine shaft, where he encounters a familiar face.