Spring HEEL'D Jack
S1, E4: In the first of several attacks, a businessman is murdered by a mysterious phantom with demonic eyes and gravity-defying leaps. As panic spreads across London, our team tries to determine if this a case of mass hysteria, or is there a beast out there that thrives on fear?