Love it or List it Australia St Ives Chase, NSW
S1, E2: Insurance broker Sharyn and retiree John live in a dated home. Sharyn wants to use it to fund a change, but John loves the place and doesn't want to move. Neale tries to fix the property, while Andrew convinces John to consider other areas.