Love it or List it Australia
Cooparoo, QLD
Chris and Jess disagree over their living arrangements with their four children. Jess sees their house as a forever home, but Chris wants to upgrade.
Insurance broker Sharyn and retiree John live in a dated home. Sharyn wants to use it to fund a change, but John loves the place and doesn't want to move. Neale tries to fix the property, while Andrew convinces John to consider other areas.
Newly married Kieran and Riley believed they'd hit the jackpot when they purchased their two-bed terrace, but with an eye on the future, Riley's thoughts turn to a more family-friendly home.