Storm Watch
S1, E5: A series of storms leaves Topher’s (Ken Leung) pregnant wife and their daughter stranded on a highway just as she’s going into labor. TC (Eoin Christopher Macken) squares off with Jordan’s (Jill Flint) boyfriend (guest star Scott Wolf) as he’s being courted to head up the hospital’s trauma department.