The Cleanest Made Man in Mob History
S1, E2: AJ gains a new client: Pablo Escobar, and Escobar introduces AJ to the world of cocaine; when the FBI cracks down on the mob, AJ steps in to help broker a deal, winning favour with the mob while expanding his cocaine smuggling empire.