The Tailor of Sin City
This is the (mostly) true story of a 1970s fashion icon turned cocaine kingpin caught between his loyalties to the mob, the Colombian Cartel, the FBI, and his seven wives.
The Star from the Sticks
Small-town tailor AJ Pratt catches the attention of the Kansas City Mob; they move him to Las Vegas, where he's plugged into the star-studded scene designing for celebrities, politicians, and mobsters; he learns a valuable lesson about respect.
AJ gains a new client: Pablo Escobar, and Escobar introduces AJ to the world of cocaine; when the FBI cracks down on the mob, AJ steps in to help broker a deal, winning favour with the mob while expanding his cocaine smuggling empire.
AJ struggles to balance his fashion empire, mafia ties and cocaine cartel when the police come knocking.
AJ's empire comes crashing down as the FBI closes in, mob violence spirals out of control, and AJ's closest ally is murdered; after barely surviving an attempt on his life, AJ flees the state and claims to turn over a new leaf.