The Countdown to Tragedy
S1, E7: Jack and Jackie are in turmoil after the loss of their newborn baby. The couple are in Dallas on November 22, 1963 to heal tensions between the liberals and conservative wings of the Democratic Party prior to the start of a new electoral campaign.