The Heart of the Matter
S4, E4: The chief's wife rushes their niece to Seattle Grace; Izzie gets an unexpected reaction when she reveals her feelings about George to a mutual friend; Derek shows Cristina how to be a better teaching resident; Norman misdiagnoses a problem.