The Lion Ex
S3, E5: Chloe Veitch finds herself in a love triangle; Yaz and Chloe Brockett's friendship comes crashing down; the boat party is rocked by an ex on a jet ski; three celebs are sent to the beach, where the next ex is lurking under the cover of darkness.