The Maggie's Redress
S1, E1: Houdini, Doyle and Adelaide investigate the murder of a nun in one of the notorious Magdalene Laundries. A witness claims the killer is a young woman who was tormented by the nun. The only problem is, that young woman has been dead for six months.