Daisy Jones & the Six Track 1: Come and Get It
S1, E1: Daisy Jones, a disaffected teenager, makes her way into the rock scene on the Sunset Strip. In the suburbs of Pennsylvania, Billy Dunne, his brother Graham and friends Eddie and Warren form a band to escape.