100 Days Wild Zombie Fish Apocalypse
S1, E4: A disastrous fish haul threatens the colony's food supply; pushing to build a second outpost, Adam sets off down river alone, but his canoe capsizes, and he's put at risk of hypothermia; tensions between Oliver and the group reach a boiling point.