Babylon 5: The River of Souls
When an archaeologist brings a stolen relic to the space station Babylon 5, the soul hunters--an immortal race that captures and eternally imprisons souls--lays siege to the remote outpost. Now Babylon 5 is caught between two implacable forces: the soul hunters, and the wrathful souls that have escaped their control.